شیشه ریلی تاشو | نسل مدرن شیشه و نمای سازه ها

شیشه ریلی تاشو | نسل مدرن شیشه و نمای سازه ها

شیشه ریلی تاشو ، نسل جدیدی از شیشه های مدرن است. طراحی این شیشه ها به گونه ایست که هنگام باز شدن، پنل های شیشه ای روی هم قرار بگیرند و در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال کند. همچنین طراحی خاص آن باعث شده که به راحتی بتوانید فضای محصور و بسته بالکن را به فضای باز تبدیل کنید.

از گذشته تاکنون از شیشه به عنوان پوشش درب و پنجره استفاده ‌های مفید و فراوانی میشود. به همین دلیل توجه ویژه ‌ای به تولید شیشه برای صنایع ساختمانی شده‌ است. امروزه از شیشه به جز در و پنجره، در موارد مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌ طوری که هم در ساختار کلی و هم زیبایی داخلی و خارجی تاثیر بسیار فراوانی دارد.
شیشه های ریلی افزون بر نمای زیبا و جذاب، در استفاده از فضای ساختمان ها و فضاهای مسکونی و تجاری فوق العاده است.

شیشه تاشو ریلی چیست ؟

شیشه ریلی نوعی شیشه است که شامل انواع شیشه بالکن ، ویترین شیشه ای ، شیشه سقفی و غیره میشود. شیشه ریلی از دو پروفیل آلومینیومی تشکیل شده که بر روی سقف یا نرده نصب می شود. هر لت شیشه سکوریت بدون قاب روی پروفیل ها بسته می شود.

این شیشه ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توان آنها را به صورت افقی باز و بسته کرد.

اگر بخواهیم به ساده ‏ترین صورت ممکن طرز کار سیستم شیشه ریلی را توضیح دهیم، همان پنجره های آلومینیومی ریلی قدیمی است. اما به لحاظ سهولت نصب و استفاده و زیبایی به روز و تکمیل شده و نواقصش برای کاربردهای مذکور برطرف شده است.

شیشه متحرک را می ‌توان در مدل‌های متفاوت نصب و اجرا نمود. این شیشه ها یک ایده نو جذاب برای منازل و واحدهای مسکونی است. می ‌توان با نصب آن که تمامی فضای بالکن را پوشش می‌ دهد فضایی دل ‌نشین و زیبا را در بالکن ایجاد نمود.

شیشه تاشو از تعدادی شیشه های مقاوم سکوریت با اندازه های یکسان تشکیل شده است. دو سر شیشه ها فک نصب گردیده و بر روی هر فک ۲ چرخ در بالا و پایین شیشه ها قرار میگیرد. این چرخ ها درون ریل به صورت کشویی حرکت میکنند.

 

قیمت شیشه ریلی تاشو

قیمت شیشه ریلی تاشو بستگی به عوامل متعددی دارد. جنس شیشه و کیفیت آن تاثیر قابل توجهی در قیمت دارد. شیشه تاشو با کیفیت بالا معمولا گرانتر است. همچنین، ابعاد و ضخامت شیشه نیز نقشی در تعیین قیمت دارد. شیشه های بزرگتر و باریکتر نیز معمولا هزینه بیشتری دارند.

عوامل دیگری مانند نوع پوشش محافظ شیشه، عملکرد صوتی و حرارتی آن نیز قیمت را تحت تاثیر قرار میدهند. در نهایت، عوامل بازاری مانند عرضه و تقاضا و رقابت در صنعت شیشه نیز میتوانند قیمت را تغییر دهند. بنابراین، قیمت شیشه ریلی متغیر است و باید با توجه به موارد فوق تعیین شود.

ایران بالکن همواره تلاش میکند افزون بر حفظ کیفیت متریال شیشه و پروفیل و یراق آلات، مناسب ترین قیمت شیشه را به مشتریان خود پیشنهاد دهد.

مشاوره خرید شیشه بالکن و شیشه ریلی

انواع شیشه تاشو ریلی

  1. ۱) شیشه ریلی بالکن
  2. ۲) شیشه متحرک تراس
  3. ۳) شیشه ریلی ویترین
  4. ۴) شیشه ریلی آلاچیق
  5. ۵) شیشه متحرک پاسیو
  6. ۶) شیشه متحرک سقفی

 

شیشه ریلی بالکن

یکی از انواع شیشه متحرک، شیشه ریلی بالکن است که دارای استفاده زیادی می‌باشد. برای ساخت این نوع بالکن ابتدا از دو ریل آلومینیومی در پایین و بالای بالکن استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنل‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد. سپس در قسمت انتهایی پنل‌های شیشه‌ای از چرخ دنده‌هایی استفاده می‌کنند. وظیفه‌ی این چرخ‌ها نیز حرکت دادن بالکن شیشه ای به داخل ریل می‌باشد.

بالکن شیشه ای ریلی محصولی است که در بالکن‌ها و یا تراس‌ها نصب می‌شود. همانطور که از نام این محصول پیداست، عموما در بالکن منازل، تراس هتل‌ها و رستوران‌ها به عنوان پوششی به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار، آلاینده‌ ها، سرما و حرارت و همچنین حشرات است.

از اولین و مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه بالکن میتوان بر متراژ بالکن اشاره نمود که با افزایش متراژ طبیعتا قیمت نیز افزایش پیدا میکند.

امروزه به خاطر نمای خاص و کاربردهای فروانی که شیشه متحرک بالکنی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. افراد بسیاری علاقه دارند تا نمای زیبایی به ساختمان خود بدهند. در این زمینه، استفاده از انواع شیشه‌ ریلی، می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند.

بنابراین می‌توان گفت بالکن شیشه ‌ای، امروزه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات در صنعت شیشه به شمار می‌رود. به منظور اطلاع از شیشه متحرک قیمت با کارشناسان ایران بالکن تماس حاصل نمایید.

درب‌ های شیشه متحرک برای بالکن امکان دسترسی آسان به فضای کل بالکن و پاسیو را برای کاربران خود به وجود آورده است. شیشه ریلی تاشو بالکن منظره و دید منحصر به فردی را برای افراد ایجاد می‌کند. با نصب بالکن شیشه ای از تماشای محیط بیرون لذت خواهید برد.

با گسترش درب‌های شیشه ای سکوریت بالکن، افراد زیادی اقدام به تعویض بالکن‌های قدیمی با شیشه بالکن می‌کنند. شیشه بالکن ریلی در بالکن‏ ها، اتاقک‏ها، دیوارها و فضاهای امن کاربرد زیادی دارد.

لیست فواید شیشه بالکن سکوریت

  1. ایجاد امنیت برای فضای مسکونی و تجاری
  2. محفوظ نمودن خانه و محل کار در برابر گرد و غبار و سرما و گرما
  3. ایجاد قابلیت حداکثری رویت چشم انداز بیرونی فضا
  4. لذت ویژه مشاهده فضای فرح بخش مثل بارش باران و برف
  5. باز و بسته شدن آسان و راحت

مشاوره خرید شیشه بالکن و شیشه ریلی

شیشه ریلی ویترین

استفاده از شیشه ریلی ویترین برای پاساژ، مغازه و یا هر نوع فروشگاه، به دلیل ایجاد جذابیت و تمایز، یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری محسوب میشود. به یقین میتوان گفت استفاده از ویترین مناسب، یکی از عوامل رونق یافتن و داشتن فروش زیاد است. جهت اطلاع دقیق از قیمت شیشه ریلی ویترین ایران بالکن میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تصور کنید فروشگاهی دارید. به نظر شما بهترین راه برای جذب مشتری چه می باشد؟ داشتن یک ویترین جذاب، زیبا و مناسب کسب و کارمان، می تواند عامل بالای جذب مشتری شود. ویترین میتواند زبان ارتباطی شما با مشتری ها باشد. به این صورت که از طریق ویترین، اجناس خود و همچنین سبک کاریتان را با یک نگاه به آن ها معرفی نمایید.

به زبانی دیگر، ویترین خوب زبان تبلیغ شما در محل است. کسانی که می خواهند کسب و کار موفقی داشته باشند و بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند، حتما برای ظاهر فروشگاه و ویترین خود سرمایه گذاری کرده و برای این عامل مهم تبلیغاتی کم نمی گذارند.

ویترین شیشه ای ریلی یکی از متداول ترین متریال مورد استفاده در طراحی دکوراسیون ویترین میباشد. با استفاده از این ویترین تمامی اجناس قابل رویت هستند. در نتیجه مشتریان بیشتری جذب محصول شما میشوند.

برای نصب و اجرای شیشه ریلی ویترین و اینکه با استقامت و مقاومت بهتری داشته باشد باید از اتصالات و یراق آلاتی استفاده شود. کیفیت پروفیل نقش کلیدی در سهولت و دوام استفاده از محصول دارد.

ویترین شیشه ای مغازه یکی از دکوراسیون ها و چیدمان های جدید ویترین در عصر حاضر میباشد. با این روش می توان تمامی اجناس داخل مغازه را در معرض دید قرار داد. با این روش مشتریان، جذب میشوند و فروش محصولات افزایش می یابد.

همین مسئله موجب شده تا صاحبان کسب و کار خواستار استفاده از شیشه ویترین برای مغازه خود باشند.

در زمان خرید و فروش ویترین شیشه ای، باید در نظر داشته باشید که:

  1. ۱) شیشه انتخاب شده شما باید دارای استانداردهای مقاومتی و کیفیتی باشد
  2. ۲) با رعایت استانداردها، ایمنی و امنیت محل نصب نیز تامین میشود.
  3. ۳) انتخاب نوع متریال و روش پیاده سازی و نصب، در زیبایی و نمای محیط مغازه شما بسیار موثر است.

 

شیشه متحرک تراس

شیشه تراس به دو صورت کشویی، لولایی با فریم آلومینیومی یا به‌ صورت فریم لس (بدون فریم) اجرا می شود. این شیشه ها بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها میباشد که از محبوب ترین محصولات است.

شیشه متحرک تراس به عنوان یک عایق مستحکم برای جلوگیری از هدررفتن انرژی و همچنین جلوگیری از ورود صدا، گرد و غبار، آلودگی و غیره است.

این شیشه برای همه نوع اندازه و برای هر نوع بالکنی قابل پیاده سازی است. مهم نیست بالکن شما مستطیل باشد یا نیم دایره یا… . از شیشه ریلی تراس جهت پوشش و محافظ برای تراس استفاده می گردد.

تراس یا بهار خواب ، به فضای اضافه شده به آپارتمان گفته می‌شود. به فضایی بدون سقف در معماری که مساحت آن ربطی به مساحت آپارتمان ندارد. تراس ها برای اوقات فراغت بسیار مناسب هستند و کاربری خوبی دارند. عوامل متعددی بر روی قیمت شیشه متحرک تراس تأثیرگذار است. اولین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت آن، متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب و کیفیت متریال شیشه و پروفیل است.

مزایای استفاده از شیشه متحرک تراس:

  • امکان دید کافی و کامل به مناظر اطراف
  • ایجاد نمایی لوکس و کارامد به ساختمان
  • استفاده از بهترین یراق آلات ایرانی و خارجی
  • استفاده از آلومینیوم فابری

 

شیشه ریلی آلاچیق

شیشه ریلی آلاچیق یکی از جدیدترین محصولاتی است که ایران بالکن به مشتریان خود عرضه می ‌نماید. از آلاچیق شیشه ای می‌ توان در مکان ‌های متفاوتی استفاده نمود. از جمله مکان‌ هایی که می ‌توان به آن اشاره کرد: پشت ‌بام‌ها، حیاط منازل مسکونی، باغ ‌ها، رستوران‌ ها و کافه ‌های سنتی که دارای فضای باز می ‌باشند و تمام مکان‌ هایی که شما عزیزان تمایل به اجرای شیشه متحرک آلاچیق داشته باشید.

برای تعیین قیمت شیشه ریلی آلاچیق عوامل گوناگونی تاثیرگذار است. از جمله تاثیرگذارترین عوامل می‌توان به متراژ و یراق‌آلات مورد استفاده در شیشه آلاچیق اشاره نمود.

از زمان ‌های گذشته، آلاچیق ‌ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعت ساختمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از جمله تغییرات آلاچیق‌ ها در گذر زمان، شیشه ای بودن آن‌ ها می ‌باشد.

آلاچیق شیشه ‌ای یکی از دل‌ چسب ‌ترین سازه ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. آلاچیق دور شیشه‌ ای به‌ گونه‌ ای طراحی‌شده است که علاوه بر کاربردی که دارد، از نظر زیبایی نیز از سایر مدل آلاچیق‌ها، زیباتر است.

از مزیت ‌های شیشه ریلی آلاچیق می‌توان به عایق بودن شیشه آلاچیق در برابر آب‌ وهوای بیرون آلاچیق اشاره کرد. در فصول گرما، به ‌راحتی می ‌توان شیشه‌ ها را به‌ صورت آکاردئونی باز نمود تا از هوای محیط استفاده کرد و همچنین در فصول سرما به ‌راحتی با بستن شیشه‌ ها، جلوی نفوذ سرما را گرفت.

در صورت اجرای شیشه ریلی آلاچیق به راحتی شیشه در ریل حرکت می کند و شما به راحتی می توانید از محیط بیرون از آلاچیق بهره ببرید. با احداث آلاچیقی کوچک از شیشه ریلی آلاچیق در حیاط منزل، باغ و یا باغچه ی خود به زیباییِ هر چه بیشتر محیط زندگی خود بیافزایید و یک محیط راحت و صمیمی برای گفتگو و یا حتی صرف غذا به وجود آورید.

شیشه ریلی آلاچیق را می توان به عنوان همان شیشه آکاردئونی دانست که شیشه بر روی ریلی حرکت می‌کند و در سمت راست یا چپ (با توجه به نوع نصب که توسط کارشناس تعیین می گردد) جمع و باز می ‌شود.

 

شیشه متحرک پاسیو

شیشه متحرک پاسیو بهترین انتخاب به عنوان سقف پاسیو است که قابلیت های مدرن و جدیدی را برای مشتریان فراهم کرده. شیشه متحرک پاسیو به راحتی توسط ریموت کنترل باز و بست میشود. علاوه بر زیبایی دوچندان، تهویه مناسب هوا در هنگام باز شدن و عایق کامل در زمان بسته بودن را فراهم می آورد.

قیمت شیشه متحرک پاسیو برحسب جنس انتخابی که از شیشه بوده و نیاز به فضا سازی برای استقرار سقف، متغیر میباشد.

پاسیو یا حیاط خلوت یک فضای نورگیر می باشد که یا بدون سقف و یا دارای سقف کاذب می باشد که معمولا در طراحی خانه های ویلایی اجرا می شود. بنابراین پاسیو مکانیست که به نور طبیعی خورشید دسترسی دارد.

حیاط خلوت بدون سقف نمیتواند فضای راحتی را برای شما ایجاد کند، معمولا برای جلوگیری از تابش نور مستقیم، بارندگی و عوامل طبیعی دیگر نیاز به سقف پاسیو دارد.

شما می توانید با نصب شیشه متحرک پاسیو، این قسمت از خانه خود را به یک فضای ایده آل و زیبا تبدیل کنید.

این شیشه ها در صورت شفاف بودن میتواند با یک سایه بان سقف شیشه ای ارائه شود. در این صورت راحتی و با زدن یک کلید مانع از ورود آفتاب مستقیم یا دید از بالا میشود. حتی ظاهری مشابه یک اتاق سرپوشیده به پاسیو شما خواهد داد.

 

شیشه متحرک سقفی

شیشه متحرک سقفی ترکیبی از هنر و مهندسی است که لذت استفاده از آن در زمان بارش باران و برف و یا در زیر نور مهتاب قابل لمس است. این نوع از سقف های متحرک برترین و لوکس ترین نوع سازه‌ های متحرک ساختمانی میباشند.

سقف های متحرک شیشه ای محصولاتی لوکس هستند که در معماری نوین ساختمان‌ها، مجتمع‌های تجاری و رستورانها مورد استفاده قرار میگیرند. سیستم سقف متحرک شیشه‌ ای به گونه ‌ای است که عایق هوا و رطوبت می ‌باشد. و امکان استفاده از آن در تمامی مناطق کشور را مهیا کرده است.

با داشتن شیشه متحرک سقفی از سقف هایی که به صورت دستی باز و بسته می شدند راحت خواهید شد. عوامل متعددی مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف و… در قیمت شیشه متحرک سقفی تاثیر گذار میباشد.

 

مزایای استفاده از شیشه متحرک سقفی

  • ایمنی در برابر تابش شدید آفتاب و اشعه uv در محیط باز و یا نفوذ هوای سرد زمستان
  • دارای ریموت کنترل جهت سهولت باز و بسته نمودن سقف اتوماتیک برقی
  • عایق بودن در برابر باد، باران و آفتاب شدید و گرد و غبار و صوت
  • مقاومت و استحکام بالا با بکارگیری متریال عالی در سقف متحرک
  • دو کاربری کردن محوطه با گشودن و بستن سقف
  • ظاهری مدرن و زیبا و ظرافت در انجام پروژه
  • دارای سیستم هدایت آب باران
  • تنوع در طرح و رن

 

معرفی شیشه سکوریت ریلی

شیشه سکوریت ریلی به نام شیشه ایمن ، شیشه نشکن و شیشه مقاوم نیز شناخته می شود. شیشه ها در نمای ساختمان به صورت درب و پنجره های شیشه ای بکار می روند. همچنین در نمای داخلی نیز به عنوان پارتیشن ، وسایل تزئینی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

صنعت شیشه سازی ، در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری نسبت به قبل پیدا کرده است. در گذشته شیشه ها کیفیت پایین تری داشتند. و با کوچکترین ضربه می شکستند. شیشه سکوریت یا نشکن که اغلب تحت عنوان شیشه میرال شناخته می شود، نوعی از شیشه است که مقاومت فیزیکی و حرارتی آن چهار تا هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی است.

این در حالی است که اکنون، شیشه سکوریت درست نقطه مقابل شیشه های بی کیفیت گذشته، قرار گرفته است. استحکام و ایمن بودن آن هنگام شکستن دلیل محبوبیت این شیشه ها شده است. شیشه سکوریت ریلی یکی از انواع این شیشه ها ی پرطرفدار است. که به عنوان در ورودی ساختمان ها و فروشگاه ها بکار گرفته می شود.

علاوه بر آن می توان به عنوان شیشه سکوریت ریلی بالکن، پارتیشن های ادارات، جدا کننده ی سرویس های حمام از دستشویی و… از آن بهره گرفت.

شیشه سکوریت ریلی مغازه نیز جایگزین بسیار مناسبی برای درب های چوبی و فلزی هستند. زیرا این شیشه ها بسیار زیبا و مدرن میباشند. علاوه بر زیبایی استحکام بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند.

درب های شیشه ریلی جذابیت زیادی دارند و فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کنند. بنابراین زمانی که درب مورد نظر شما بزرگ و عریض است می توانید با استفاده از یراق شیشه سکوریت ریلی، آن را کشویی کنید و در کمترین فضای ممکن باز یا بسته کنید.

قفل شیشه سکوریت ریلی نیز وظیفه حفاظت و ایجاد امنیت را دارد. و تنها در صورت دارا بودن کلید و یا رمز عبور میتوان قادر به باز و بسته نمودن آن ها شد. به همین دلیل پیشنهاد میشود در انتخاب قفل های درب شیشه ای از نوع سکوریت تمامی دقت و حساسیت خود را به خرج دهید.

 

نحوه نصب شیشه سکوریت ریلی

نصب شیشه سکوریت ریلی یکی از اموری است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مزایای بسیاری که این مدل از شیشه‌ های سکوریت دارند نظر افراد را به خود جلب کرده است. این شیشه ها به دلیل عدم اشغال زیاد جا، توانسته به عنوان بهترین جایگزین در ادارات و فروشگاه‌های مدرن و همچنین واحدهای مسکونی استفاده شود.

نصب شیشه سکوریت ریلی به دلیل ظرافت بالا نیاز به تخصص زیادی دارد. سکوریت های ریلی در شرایطی به کار می آیند که شما نیاز به یک جداکننده متحرک دارید. شیشه مورد نظر شما بعد از اندازه گیری دقیق ساخته می شود و به دست شما می رسد.

حالا نوبت آن می رسد که محل مورد نظر را برای نصب آماده کنید. برای این منظور تکنسین نصب شیشه سکوریت مشغول زیرسازی می شود تا شرایط نصب را مهیا کند.

گاهی پیش می آید که ابعاد شیشه سکوریت ریلی شما کاملا دقیق نیست. در این صورت متخصص نصب شیشه از وسیله ای به نام کتیبه استفاده می کند. تا ابعاد درب شیشه ای را به دقیق ترین حالت ممکن نزدیک کند.

بعد از این، نوبت به نصب غلطک ها و هنگر ها می رسد. از آن جا که شیشه شما باید روی یک خط حرکت کند، به یک هدایت کننده یا ریل نیاز دارید. حالا فقط باید دستگیره ها و قفل ها و وسایل انضمامی شیشه را نصب و از آن استفاده نمایید.

 

ایران بالکن تامین کننده انواع شیشه ریلی و شیشه سکوریت متحرک

شیشه سکوریت یا نشکن به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، تحت شرایط ویژه تولید می شود. فرایند ساخت این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی پیچیده تر است. طبیعی است که نصب چنین شیشه هایی هم از نصب شیشه های معمولی پیچیده تر باشد و نیاز به تخصص و مهارت بیشتری باشد.

به لحاظ نوع طراحی می توان انواع مختلف شیشه سکوریت ریلی را انتخاب کرد. شیشه ایمن متحرک را در طرح های مختلف و به صورت هوشمند می توانید در ایران بالکن سفارش دهید. تنوع رنگ شیشه سکوریت باعث شده است تا برای هر سلیقه ای بتوان انتخابی مناسب داشت.

ایران بالکن به واسطه تخصص و تجربه ای که در زمینه فروش و نصب شیشه سکوریت متحرک دارد، به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

استفاده از موارد ایمنی و دقت در نصب شیشه سکوریت متحرک یکی از نکات مهم برای نصب این تجهیزات میباشد. مجموعه ای که به دنبال نصب شیشه سکوریت است باید با بهره گیری از کارشناسان متخصص بتواند دقت کافی را به خرج دهد.

در حین نصب شیشه سکوریت ریلی باید به این نکته توجه شود که هیچ گونه خراشیدگی بر روی ابزار آلات و شیشه ها ایجاد نشود. در کنار این موارد هر کدام از روش های نصب شیشه ایمنی متحرک را که انتخاب می کنید باید ابعاد سازه توسط یک نصاب متخصص اندازه گیری شود. ایران بالک با داشتن کارشناسان مجرب همواره در کنار شما خواهد بود.

ایران بالکن تامین کننده انواع شیشه ریلی و شیشه سکوریت میباشد. همچنین با داشتن نیروهای متخصص و ماهر، آماده ارائه خدمات مشاوره، پشتیبانی و نصب انواع شیشه ریلی و شیشه سکوریت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 18:00
    یک شنبه
    9:00 تا 18:00
    دو شنبه
    9:00 تا 18:00
    سه شنبه
    9:00 تا 18:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 18:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 18:00
    جمعه
    تعطیل

    درباره ما


    تیم ما به پشتوانه سالها تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات شیشه بالکن و انواع سیستم های شیشه ای ریلی، آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستان ها میباشد.

     

    به لطف پروردگار و اعتماد مشتریان گرامی، موفق به انجام بیش از هزار پروژه و صدها نمونه کار موفق در تولید محصولات ریلی و کشویی و ریموتی هستیم.

    تجربه کاری ما پشتوانه آرامش و آسودگی شماست.

     

    قبل از هر مرحله، از کارشناسی و مشاوره رایگان شرکت، بهره مند شوید.

    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران بالکن است. طراحی سایت و سئو توسط آکادمی زبدگان